lørdag 14. november 2009

Årets julekrans!

Hei! Nå må jeg bare beklage at jeg har vært så lite aktiv her inne.. Beklager!! Her kommer det en liten oppdatering:) Nå har jeg så lyst å vise dere julekransen vår! Bildet er tatt i fjor, vi har enda ikke tatt fram julekransen.. Litt tidlig? Den ligger nok trygt og godt i fryseren.. Så vi er veldig spendt på hvordan den ser ut når vi tar den ut derfra.. Kanskje kan vi nok bruke denne i år også:)
Gleder dere dere til jul? Jeg gleder meg mer enn noen gang før jeg:) Masse juleblader, sofa og en varm kopp med te! Åhh, det er så deilig!!!!! Hva må dere ha for å få julestemning? Sellom vi ikke har snø, bare frost nå, så er jeg sååå i julestemning! 
Ønsker dere er flott kveld!
Vinterklem,
Hanna

3 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Hanna! Tusen takk for hyggelig hilsen:) Så flott julebloggen din har blitt!! Kjempe-fin! Vakker krans du viser i dag; dekorativt og flott med kongler og kuler i sølv!

Ha en fortsatt deilig helg!! p.s. nå gleder jeg meg til jul også, ja - gleder meg veldig til advent, da er det endelig "lov" å begynne å julepynte litt;)!!

Klem Anette:)

RitaK sa...

Hei igjen Hanna :) Så artig med en egen juleblogg, er nok ei skikkelig julejente du skjønner jeg. Koslig at du titter innom hos meg, og bare hyggelig om du vil lifte meg/får inspirasjon av det jeg gjør :-) Noen flotte rosa julekort du hadde laget av Tilda-materialer. Ha en koslig adventstid ;-)

Hannas jultid sa...

Hei Hannamor !! Så flott julebloggen din har blitt. Gleder mæ til å se korsen julestemningsbilda her fra Svaleveien 4 du legger ut. Adventsklem fra mamma