lørdag 7. november 2009

Den fantastiske følesen av vinter, jul og snø!


Hei! Velkommen til min juleblogg! Veldig hyggelig at du er innom å titter:) Legg gjerne igjen en kommentar! Dette blir en blogg om det jeg syntes er den koseligste tiden av året, førjulstiden! Med snø, lys, julekort og julebakst, egentlig alt som har med julen å gjøre, den koseligste tiden av året!

Den fantastiske følesen av vinter, snø og jul!

For meg må det egentlig være snø hele/miten av november og hele desember, minst!
Det er så koselig å dra til byen med julekjole, strømpebukse, vinterkåpe & støveletter på lørdager, og gå på cafè og på hobbybutikken, kjøpe julegaver til store og små,
julegranen er tent på torvet og julegatene er klare og det snø på bakken!
Det er så stemnigsfult!

Bakedag og julekaker, pakke inn julegaver og lage julekort,
med lykt og krans på trappa,
fyr i peisen og levende lys! Åhh,det er så koselig!
Lese i juleblad og høre på julemusikk med en varm kopp te!
**Tiden før jul er årets beste**
Ønsker alle en nydelig november/desember og en flott førjulstid!!

Juleklem fra Hanna

Ps: Jeg holder på med å prøve å finne ut hvordan man får inn "CD"- spillerere her i innleggene så dere bare kan trykke på PLAYknappen om dere vil høre julesangen, men i mellomtiden om dere vil høre en julesang ta en titt;

Jul, jul strålande jul

Himmel på jord

I denna natt blir vardlen ny

Deilig er jorden

2 kommentarer:

Evy-Kristin sa...

Nydelige julesanger, er blandt mine favoritter også :o)

I morgen er det jammen første søndag i advent - og i dag lå det snø på bakken da jeg stor opp *weee*

Ha en fin dag!

Kreative Karoline sa...

Jeg er veldig glad i å høre på julesanger. Du får en utrolig god julestemning. En sang jeg hører på hver eneste jul er: All I want for christmas i you, Mariah Carey. Ingen jul uten den. Synes den er så fin :D